Powered By Blogger

wtorek, 20 listopada 2012

CANDY Mikołajkowe

Dziś ogłaszam CANDY. Do zabawy wystawiam 2 komplety serwetek ze świątecznymi motywami, ponad 20 serwetek w każdym. Zapisy do 6 grudnia (czyli Mikołajki) do końca dnia, a 7 grudnia "Mikołaj" wylosuje 2 grzeczne osoby:)Tak że jeszcze zdążycie udekorować bombki lub inne świąteczne rzeczy.
Zasady jak zawsze:
1. Umieścić komentarz pod tym postem
2. Umieścić link ze zdjęciem i info na swoim blogu
3. Osoby nie prowadzące bloga też mogą brać udział w zabawie, pozostawiając pod komentarzem adres e-mail

23 komentarze:

Unknown pisze...

Witam.
Takie piekne serwetki i kolejki nie ma?
To ja bede pierwsza w kolejce.
Pozdrawiam cieplutko

Anonimowy pisze...

Ja również ustawiam się w kolejce po te słodkości ;)
Zapraszam również do siebie na małe rozdanie.

pozdrawiam,
Mika <3

Brydzia pisze...

Po takie cuda i ja staję w kolejce.Pozdrawiam.

Ania pisze...

No to i ja staję w kolejce, serwetek nigdy za wiele :)
Piękne rzeczy tworzysz z pewnością będę zaglądać.
Pozdrawiam.

J.Dark pisze...

zgłaszam się z miła chęcią ;)

Lawendowa-galeria pisze...

ustawiam się w kolejce:)

Marta pisze...

Piękne serwetki, wiec i ja ustawiam się w kolejce. Adres mojego bloga to: http://martunia84.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

marina_niki@mail.ru

MalgosiaW pisze...

Ustawiam się także w kolejce, serwetki super... :)Pozdrawiam
http://wrzosowespelnieniemarzen.blogspot.com/

agnieszkazg pisze...

zgłaszam się :)
bloga nie mam, zostawiam maila: agoooooosia@gmail.com

moja mama uwielbia świątecznie serwetki :))

Evebellart pisze...

Nie można przejść obojętnie obok takich słodkości :)
Ustawiam się i ja w kolejce.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie (w wolnej chwili oczywiście) :)

Ania pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce:) sliczne serwetki. gumtree@archcon.pl

raeszka pisze...

Ja byłam w tym roku bardzo grzeczna więc ustawiam się w kolejce :).

Unknown pisze...

Mikołaj wie, co kochają kobietki z rękodzielniczej blogosfery. ^^ Mikołaju, nieskromnie zapraszam do mnie z tak uroczym prezentem. W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

hand-megi pisze...

Też się zgłaszam :)

hand-megi.blogspot.com

eda pisze...

Moze mnie sie poszczesci :) takie piekne zimowe serwetki - nie moge byc obojetna :)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie - eda
www.dodeco.blogspot.com

Dominika pisze...

Z miłą chęcią zapisuje się na serwetki bo są cudne,pozdrawiam.

pasjonat pisze...

i ja z chęcią dołączę do zabawy

Anonimowy pisze...

uprzejmie informuję, że pomijając te momenty, w których byłam niegrzeczna, byłam baaaardzo grzeczna w tym roku ;) serwetki bardzo mi się przydadzą, więc zgłaszam się! :) obserwuje, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
pozdrawiam! :)
http://oliwkowepasje.blogspot.com/

anza pisze...

Mmm, przydałyby się świąteczne serwetki - akurat zaopatrzyłam się w zestaw bombek do ozdobienia ;) zapisuję się do zabawy i pozdrawiam!

Wildflower pisze...

Piękne serwetki! Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
Pozdrawiam

violi igłą malowane pisze...

O jejku ja się chyba spóźniłam , raczej na pewno ,
Takie serwetki marzenie ,

Anonimowy pisze...

I want to do a live webcast, but I can't figure out how to do it on the Blogger platform. Can anyone give me some direction?. . Thanks!.
[url=http://b-apuestas-deportowias.com/]bwin apuestas deportivas[/url]